wait please
شکیبا باشید
کرم کلاژن Barmesina_TOP-VEB
کرم کلاژن Barmesina_TOP-VEB
ویژگی های محصول
مناسب برای انواع پوست/ جلوگیری از پیری زودرس/ بازسازی کننده/ کلاژن ساز و سفت کننده/ برطرف کننده خستگی و استرس پوست / آبرسان قوی/ مرطوب کننده و نرم کننده/ ضد التهاب و التیام بخش/درخشان کننده پوست کدر/ آنتی اکسیدان و سم‌زدای پوست/ پاکسازی سلول های مرده از سطح پوست/ بدون تست حیوانی/ فرموله شده در فرانسه/ وزن 50میلی لیتر
وضعیت: موجودموجود
تمامی محصولات برند : BARMESINA
انتخاب رنگ :
گارانتی اصالت و سلامت
قیمت: 352,000 تومان
تعداد سفارش :
  افزودن به سبد خرید

فراوان‌ترین پروتئین بدن کلاژن می‌باشد که خاصیت چسبندگی دارد و تمامی سلول های مختلف و بافت‌ها را در کنار یکدیگر نگاه می‌دارد و در صورت کاهش میزان آن، پوست دچار شلی، افتادگی و چین و چروک (پیری) می‌شود.برای کمک به کلاژن‌سازی می‌توان از کرم کلاژن تاپ وب بارمسینا استفاده کرد که همزمان می‌تواند سلول‌های مرده در سطح پوست را پاک سازی کرده و در نتیجه مواد مغذی را به راحتی جذب نماید، که در نهایت پوستی سفت، شفاف و جوان را به ارمغان می‌آورد. یکی از مواد موثر در این کرم عصاره گیاه سرخارگل (اکیناسه) است که متعلق به آمریکای شمالی بوده و دارای خواصی از جمله کاهش چین و چروک، جوان‌سازی و خاصیت ضد التهابی می‌باشد. همچنین این کرم می‌تواند عمیقا پوست را آبرسانی کند و پوستی شاداب و لطیف را برجای گذارد.

روش مصرف:روزانه یک الی دوبار روی پوست تمیز و خشک استفاده شود و به صورت دورانی روی صورت و گردن ماساژ داده شود تا کامل جذب شود .

نوع
Collagen Cream
ساخت
French Formulation
مجوز بهداشت
5306701961141506
حجم (ml)
50
ردیف نام فایل نوع فایل سایز فایل تاریخ انتشار دانلود
 
اگر تصویر ناخواناست (اینجا) را کلیک کنید


امتیاز کاربران به کرم کلاژن Barmesina_TOP-VEB
شـمـا هــم امتیــاز دهیــد
محصولات مشابه
عضویت در خبرنامه
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به آرایش باکس می باشد. طراحی شده توسط طراحی سایت فروشگاهی داتک
شکیبا باشید ...