wait please
شکیبا باشید
رنگ سال 2020
رنگ سال 2020

 

 

 

 

 

 

رنگ سال 2020

شرکت American colour company Pantone آبی کلاسیک را به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب کرده است.

کمپانی پنتون در دهه 1950 به عنوان یک چاپخانه در نیویورک تأسیس شد اما هم اکنون در کارلستاد نیوجرسی مستقر است. این شرکت به‌خاطر سیستم رنگ های پانتون که اختصاصی تولید شده خودش است و در صنایع توسط کمپانی های مطرح هم استفاده می‌شود و همچنین به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد.

 

رنگ سال، هر سال ماه آذر (دسامبر) اعلام می شود.

از خصوصیات اصلی رنگ آبی میتوان به ایجاد آرامش، اعتماد به نفس و روابط موثر اشاره کرد.

همچنین آرام کننده، تسکین دهنده و صلح طلب است. خلاقیت و تحرک را در انسان فعال می کند. بهداشت، طراوت، خنکی و پاکی از خصوصیات جدا نشدنی آبی هستند، به طوری که در مواد شوینده و بهداشتی هم از رنگ آبی استفاده می شود.

رنگ آبی کبالت با ارتباطات، درون نگری و وضوح هم در ارتباط است. از دیگر مزایای این رنگ کمک به تمرکز به ویژه تمرکز مجدد روی افکار است.

 

 

آبی لاجوردی در رفع بیماری‌های روحی و فیزیکی بسیار مفید است. این رنگ به‌دلیل ارتباط با مرکز چاکرای عصبی باعث ایجاد تعادل در سیستم عصبی نیز می‌شود. نیروی رنگ لاجوردی خون را تصفیه می‌کند و بر روی سینوس‌های صورت تأثیر مثبت دارد. تابش رنگ لاجوردی می‌تواند کبودی، کک و مک، آبله، جوش، آکنه و… را از بین ببرد. علاه بر اینها رنگ لاجوردی خاصیت سکون و آرامش‌بخشی بسیاری دارد، اما باید توجه داشت که استفاده زیاد از رنگ لاجوردی می‌تواند بی‌مسئولیتی و بی‌قیدی در فرد ایجاد نماید. همچنین آبی لاجوردی گرفتگی عضله و اضطراب را برطرف می‌کند.

لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پانتون  گفته که این رنگ ما را تشویق می کند که فراتر از بدیهیات باشیم تا تفکر خود را گسترش دهیم ؛ ما را به چالش میکشد برای عمیق تر اندیشیدن، افزایش چشم انداز خود و باز کردن جریان ارتباطات.

طبق گفته آبی کلاسیک و آبی پنتون قبلاً هم در مد، طراحی داخلی، منسوجات و طراحی گرافیکی مورد استفاده قرار می گرفته.

 

عضویت در خبرنامه
نماد اعتماد الکترونیکی فروشکاه اینترنتی آرایش باکس
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به آرایش باکس می باشد. طراحی شده توسط طراحی سایت فروشگاهی داتک
شکیبا باشید ...