wait please
شکیبا باشید
خانهmap dividerمجله زیباییmap dividerآرایش مناسب عینکی ها
آرایش مناسب عینکی ها
آرایش مناسب عینکی ها

در صورتی که عینک به چشم میزنید شیشه عینک رو نگاه کنید و ببینید که چه تغییری در قیافه ایجاد میکند و چه تاثیری روی آرایش چشم دارد.

 

 

 

 

 

 

 

آرایش چشم برای بانوان عینکی:

در صورتی که عینک به چشم میزنید شیشه عینک رو نگاه کنید و ببینید که چه تغییری در قیافه ایجاد میکند و چه تاثیری روی آرایش چشم دارد.

 

عینک نزدیک بین:

در صورتی که چشمان شما نزدیک بین هستند شیشه های مقعر باعث میشود که کوچکتر به نظر برسند. در این حالت با استفاده از رنگ های روشن تر و تند توجه بیننده را به سمت چشم ها جلب کنید. همچنین هنگام کشیدن سایه چشم و خط چشم گوشه خارجی چشم را با رنگ های تیره و با حالت کشیده، بکشید که چشمان شما را بزرگ تر نشان دهد و در آخر ریمل بزنید.

 

عینک دور بین:

در صورتی که چشم شما دوربین است، استفاده از عینک شما به علت داشتن شیشه محدب باعث میشود که چشم ها نزدیک به هم دیده شود بنابراین آرایش چشمی که انتخاب میکنید باید کمرنگ و جزئی باشد. یادتان باشد هیچوقت از رنگ های تنگ یا چشمک زن و ریمل های خرده مژه دار استفاده نکنید. نکته بعدی دقت زیادی باید در انجام آرایش و نحوه محو کردن آن روی پوست داشته باشید چون هر چیزی یا هر اشتباهی واضح و بزرگ تر به چشم خواهد آمد.

 

تیرگی دور چشم ها:

این تیرگی بر اثر استفاده طولانی مدت از عینک در اطراف چشم ها به وجود می آید.

اشخاصی که از عینک استفاده میکنند آرایش چهره برای آنها کمی مشکل است زیرا همیشه ناخودآگاه قسمت راست را بیشتر از سمت چپ آرایش میکنند و جالبه بدونید که به همین منظور عینک های مخصوص آرایش وجود دارد.

افرادی که دوربین هستند باید از رنگ هایی زنده مانند: آجری، کرم، خاکستری، آبی، سرمه ای، بنفش و سبز چمنی استفاده کنند.

اگر به طور کامل از عینک استفاده نمی کنید و چشم های درشتی دارید حتما در طرز سایه زدن دقت کنید اما اگر چشمانتان زیاد درشت نیست بهتره از رنگ آبی سرمه ای و خاکستری استفاده کنید.

 

افرادی که نزدیک بین هستند بایستی از رنگ های آبی آسمانی، آجری روشن، کرم، سفید، بنفش، سبز کمرنگ، زرد، طلایی، مسی،  برای روشن تر شدن چشم هایشان استفاده کنند.

اگر زیاد از عینک استفاده نمیکنید آرایش آجری، کرم و رژگونه صورتی نارنجی یا رنگ های دیگری که به رنگ پوستتان می آید مناسب است.

 

مراحل آرایش چشم:

ابتدا کرم ضدکبودی مالیده شود.

سایه ای روشن مثل سفید یا کرم را بر روی پلک ها هاشور بزنید

سایه سفید را به سمت بالا هاشور زده و محو کنید

خط چشم را بکشید

رنگ سایه به فریم عینک بستگی دارد برای مثال فریم سبز برای آرایش تیره مناسب است.

 

 

عضویت در خبرنامه
نماد اعتماد الکترونیکی فروشکاه اینترنتی آرایش باکس
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به آرایش باکس می باشد. طراحی شده توسط طراحی سایت فروشگاهی داتک
شکیبا باشید ...